Press

REVIEWS:

Bacchus, in Ariadne auf Naxos
Erst der Halbgott Bacchus (ein sehr viriler George V. Humphrey) bringt die Wende und das Happy End.
          Süddeutsche Zeitung, Sept. 15, 2010

Bacchus, in Ariadne auf Naxos
Der Höhepunkt war mit dem Auftritt George Vincent Humphreys erreicht.  Als göttlicher Bacchus entriss er Ariadne mit strahlendem Tenor ihrer Lethargie und in seine Arme.
          Münchner Merkur, Sept. 15, 2010

Alfred, in Die Fledermaus
Absoluter „Bringer“ war George V. Humphrey als schmetternder und verliebter Tenor.   (The absolute triumph, however, was George V. Humphrey, as the bombastic and besotted Tenor).  
         Dachauer Nachrichten, Sept. 21, 2009

Don José, in Carmen
George Vincent Humphrey gibt der Figur des Don José eine eigene Tragik. Er ist rasend eifersüchtig, lässt sich komplett zum Idioten abstempeln und muss am Ende mit der
Verzweiflung leben, Carmen getötet zu haben.
         Dachauer Nachrichten, Nov. 2008

Alfredo, in La Traviata
Tenor, George Vincent Humphrey’s flamboyant portrayal of the self-obsessed Italian tenor Alfredo, tossing off phrases from “Traviata,” provided enough comic energy to get us through the first act.
         Denver Post

George Humphrey proved that he is an excellent singer … (and one) whose Tenor voice incited his audience to wild enthusiasm.  The precise technical execution of the music and the fabulous tonal quality of his voice, garnered Mr. Humphrey a standing ovation, which he so rightly deserved.
        Chicago Eintracht